Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

«Δεν είμαι ο γελωτοποιός της Ελένης»


Καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» ήταν σήμερα ο Νίκος Μουτσινάς, ο οποίος σχολίασε την ελληνική τηλεόραση, καθώς επίσης και τη δική του πορεία στη μικρή μας οθόνη...



Για την Κατερίνα Ζαρίφη: «Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Το Νοέμβριο που μας πέρασε έχασα τον παππού μου και επειδή και η Κατερίνα είχε να αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο, ανταλλάξαμε μηνύματα για συλλυπητήρια και εκεί έγινε η επανασύνδεση. Με την Ελένη Μενεγάκη δεν είχαμε συζητήσει το γεγονός ότι θα έρθει η Κατερίνα στον "Καφέ". Γέλασα πάρα πολύ όταν πήγε η Κατερίνα στην εκπομπή. Εγώ είμαι κάθε Τρίτη και Πέμπτη, δεν βρέθηκα την ημέρα που πήγε. Αλλά μη στενοχωριέστε, είναι μεγάλη η σεζόν. Θα βρεθούμε με την Κατερίνα στο "Λες και το 'Ξερες"».

Στην ερώτηση αν ενοχλήθηκε που η Κατερίνα είχε πολύ καλή χημεία με την Ελένη στο πλατό και έκανε την Ελένη να γελάσει -πράγμα που πετυχαίνει κυρίως ο ίδιος- ο Νίκος τόνισε: «Φυσικά και δεν με ενόχλησε. Εξάλλου, δεν είμαι εγώ ο διασκεδαστής της Ελένης».

Για το «Master Chef»: «Δεν το βλέπω, κάνω ζάπινγκ. Η Ευγενία Μανωλίδου ακόμα σοκάρεται γι' αυτό που της συμβαίνει στην ελληνική τηλεόραση. Αλλά νομίζω ότι λίγο της αρέσει».

Όσον αφορά στις κόντρες που κατά καιρούς ακούγονται, ο Νίκος Μουτσινάς απάντησε με χιούμορ: «Δεν δημιούργησα εγώ τις κόντρες, απλώς βρέθηκα εκεί. Και επίσης, αν δεν υπάρχουν κόντρες, οι υπόλοιπες εκπομπές απέναντι από εμάς, τι θα παίζουν;».

http://www.yupi.gr/gossip/c22132/Nikos_Moytsinas.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου